Ресайклер RT-500

Устаткування для холодного ресайклінгу RT-500

Мобільний ресайклер RT-500 продуктивністю 500 т / год здатний переробляти кілометри дорожнього покриття за короткий час. Переміщення і завантаження ресайклера проводиться фрезою RX-900, однак при необхідності він може бути встановлений на робочому майданчику для виготовлення холодної суміші. Основною перевагою RT-500 є замкнутий цикл подрібнення з вібраційним гуркотом і ударної дробаркою. Використання RT-500 в якості установки, що виробляє холодну суміш, дозволяє відмовитися від попереднього подрібнення РАП.

Крім того, мобільний ресайклер RT-500 оснащений вбудованими вагами, що забезпечують точне впорскування добавок в лопатевий змішувач. Ресайклер RT-500 здатний виробляти холодну суміш з РАП і емульсії або піни. В якості опції може додаватися цемент або вапно. Кріплення на хакболтах і трьох-вальна конструкція дозволяє розподілити навантаження на вал і знизити вплив на корпус, таким чином, підвищується термін служби рами. Завдяки гумовим пружинам і монтажним шайбам, сортування протікає плавно і безшумно. Електродвигун потужністю 25 л.с. (19 кВт) оснащений системою натягу ременя. Максимальна продуктивність досягається при роботі з різними видами матеріалу.

Запатентована конструкція молота і клина забезпечує максимальний термін служби. Точність обробки поверхонь забезпечують 100% підтримку для молотів. Рухливі пластини з пружинним поверненням замість зрізних гвинтів для очищення від випадково потрапив заліза. Гідравлічні люки для легкого обслуговування. Наконечники лопатей можуть бути повернені на 90 ° для збільшення часу перебування матеріалу в камері змішування. Вигнуте дно забезпечує легкість очищення і обслуговування наконечників, а також знижує вагу конструкції.

Конфігурація з розвантаженням в укладальник
Конфігурація з розвантаженням в валик

Технічні особливості

Ресайклінговий поїзд

Фреза Roadtec RX-900 має потужність 950 к.с. і є єдиним джерелом тягового зусилля в ресайклінговому поїзді. Він буксирує холодний ресайклер RT-500 і всі цистерни з добавками, пов'язані з поїздом. Навіть автоцистерни для поповнення матеріалу, що приєднуються до поїзда для перекачування матеріалу, просуваються або буксируються за допомогою потужної установки RX-900. Автоцистерни для поповнення матеріалу включаються до складу поїзда лише на час перекачування матеріалу, і тоді знову вирушають на виробничі бази для дозаправки.

Сортування відфрезерованого матеріалу

Після того, як дорожня фреза RX-900 зніме старий шар зношеного асфальтового покриття, віна подає матеріал у вхідній жолоб RT-500. Звідси відновлений матеріал надходить на дворівневий гуркіт.
Це низькопрофільний горизонтальний гуркіт габаритами 1,52 х 4,27 м з повністю регульованими амплітудою і частотою підходить для роботи з будь-якими видами матеріалу. Завдяки гумовим пружинам і монтажним шайбам, сортування протікає плавно і безшумно.
Матеріал відповідного розміру проходить крізь гуркіт, негабаритний матеріал направляється в ударну дробарку з горизонтальним валом і потім повертається на верхню деку гуркоту. Весь перероблений матеріал потрапляє в двовальний лопатевий змішувач.

Дроблення негабаритного матеріалу

Ударна дробарка з вертикальним валом Telsmith 3048, продуктивністю 200 т / год. Броні, виготовлені з абразивної стали АR400, служать надійним захистом дробарки від зносу. Є легкий доступ для обслуговування через люк на гідравлічному приводі. Вузол ротора і вала можна демонтувати без пресових посадок або замків, що значно полегшує зняття вала з ротора.

Посилений лопатевий змішувач

Змішувачі з подвійним валом діаметром 0,91 м і довжиною 2,44 м. Кінцевики лопатей встановлені під кутом 45 ° по спіралі для інтенсивного змішування. Положення кінцевиків регулюється від 19 мм до 51 мм від наконечника до стінки камери змішування. Кінцевики лопатей можуть бути повернуті на 90 ° для збільшення часу перебування матеріалу в камері змішування. Вигнуте дно забезпечує легкість очищення і обслуговування кінцевиків, а також знижує вагу конструкції.

Точне дозування добавок

Комп'ютеризована система дозує до 3 видів добавок. Найчастіше це бітумна емульсія або спінений бітум, цементне молоко і вода. Після додавання необхідної кількості добавок в залежності від складу суміші, комп'ютер відміряє потрібну кількість рідини в змішувач. Гранично точні ваги (+/- 1%), розташовані між гуркотом і лопатевим змішувачем, передають отримані дані на систему дозування емульсії, при цьому постійно контролюючи співвідношення кількості добавок і заповнювача. Система розпилення і робота поворотного клапана також повністю комп'ютеризовані.

Розвантаження суміші

Можливе розвантаження суміші в валик на дорогу або прямо в приймальний бункер асфальтоукладача. Для збору суміші з валика використовується підбирач.

Conveyor Configuration

The RT-500 can be built in a conveyor configuration with a discharge conveyor to feed directly into the paver. The discharge conveyor can be folded to shorten the length of the machine for transport.

Windrow Configuration

The RT-500 can be built in a windrow configuration that places the recycled material on the ground to be picked up by a windrow elevator and fed to the paver.

Cold Mobile Mixing Plant

The RT-500 can be set up to make cold mix from a RAP stockpile using emulsion or foam. There are also options to add cement or lime if required.

Heavy Duty High Capacity Horizontal Screen Deck

5’ x 14’ double deck “Low Profile” flat screen is fully adjustable in amplitude and frequency. Triple shaft vibrating mechanism provides less plugging and blinding. Huck-bolted construction coupled with triple shaft design, spreads the shaft force out over a wider area and provides reduced basket stress and maximum service life of frame. Rubber springs or mounting donuts for smooth and quiet operation and a 25 hp (19kW) Electric Motor with belt tensioner allow for maximum production with varying types of material.

High Capacity Crusher

4 rows of massive hammer bars and a 150 hp (112 kW) electric motor provide 200 tph crushing. Hammer bars made of 28% chrome iron alloy and 1" thick AR400 liners plus patented hammer and wedge design provides maximum life. Precision machined surfaces provide 100% backing for hammers. Spring return on moveable aprons to eliminate shear bolts for tramp iron relief. Hydraulic access door for easy maintenance.

Heavy Duty Pugmill

48” (.91M) diameter twin shaft mixers x 8’-0” (2.44m) long. Paddle tips are arranged in a 45º spiral around each log to promote aggressive mixing and paddle tips are adjustable ¾” (19mm) to 2” (51mm) from paddle tip to chamber wall. Paddle tips can be rotated 90º to increase retention time in mixing chamber. Curved drop out bottom provides for ease of clean-out & paddle tip maintenance as well as holding minimal dead weight.
Офіційний представник Roadtec, Inc. в Україні: