Асфальтоукладальник RP-170e

Асфальтоукладальник RP-170e

Колісний асфальтоукладач RP-170е створений для роботи на автомагістралях. Машина комплектується двома станціями управління, які можуть висуватися за борти укладальника для забезпечення найкращого огляду при роботі. Сидіння оператора регулюється в чотирьох напрямках, забезпечуючи максимальний комфорт. Завдяки вентиляторам з регульованою швидкістю, рівень шуму при роботі укладачів Roadtec мінімальний. Асфальтоукладачі Roadtec укомплектовані стандартною системою відводу парів від станції управління. Як і інші асфальтоукладачі Roadtec, модель RP-170е обладнана ексклюзивної антісегрегаціонной конструкцією тунелю і задніх шнеків. Невелика транспортна ширина дозволяє робити переміщення машини легко і швидко.

Специфікація

Вага та Розміри

Shipping length of tractor only
Feet (mm)
16' 3" (4953)
Shipping length with rear mount screed
Feet (mm)
22' 5" (6832)
Shipping width
Feet (mm)
8' 2" (2499)
Shipping height
Feet (mm)
10' 1/4" (3067)
Tractor Operating Width
Feet (mm)
10' 5" (3175)
Wheelbase
Feet (mm)
6' 4" (1905)
Weight of tractor only
lbs (kg)
29,280 (13,281)
Weight with S-8 screed
lbs (kg)
34,580 (15,685)
Weight with EZ-IV-8 screed
lbs (kg)
35,630 (16,161)
Weight with Eagle-8 screed
lbs (kg)
36,780 (16,683)

Резервуари

Fuel Tank Capacity
Gal (liters)
81 (306)
Hydraulic Tank Capacity
Gal (liters)
66 (250)
Cooling System
Gal (liters)
8.75 (33)
DEF Tank Capacity
Gal (liters)
5 (19)

Привід

Final Drive
2 spd.
Number of Drive Pumps
2
Number of Drive Motors
2
Paving speed
fpm (mpm)
to 300 (80)
Travel speed
mph (kph)
to 10 (14)
Rear tire size
16.00-24
Front tire size
inches (mm)
12 (304) x 22 (559)
Steering
Steering Wheel
Controls movement
Hydraulic swing
Suspension
Rubber Tire
Front Bogies
Balanced

Система подачі

Hopper width
Feet (m)
10" 5" (3175)
Hopper Capacity
ton (mt)
11.5 (10.4)
Feed Control
Sonic and flow gates
Auger Diameter
Inches (mm)
16" (406)
Distance between augers and back wall
inches (mm)
1.5" (38)
Minimum auger height
inches (mm)
2" (51)
Hydraulic Tunnel Extensions
Option

Технічні особливості

Рама

Укладачі Roadtec відрізняє від укладачів інших виробників більш міцна і жорстка рама. Передня траверса рами укладальника виконана з нерозрізного листа товщиною понад 50 мм. Поздовжні елементи рами виконані з цільного листового прокату для підвищення жорсткості всієї конструкції і з'єднані між собою додатковими поперечками. Висока жорсткість рами сприяє підвищенню рівності полотна що укладається, підвищенню довговічності укладача, так як динамічні навантаження від контакту з вантажівкою, і високі статичні навантаження при використанні вставки-бункера не призводять до її деформації.

Двигун

Всі асфальтоукладачі Roadtec забезпечуються двигунами Cummins, що гарантує надійність і довговічність експлуатації. Двигун розташований поперек машини, що дозволяє виробляти його обслуговування з землі, стоячи поруч з машиною. Таке розташування двигуна покращує ефективність охолодження, так як в цьому випадку не відбувається забір гарячої пари від асфальту в бункері.

Зовнішні підшипники шнеків

Конструкція підшипникового вузла розподільного шнека являє собою поєднання підшипникової обойми, самого підшипника, ущільнень з термостійкого матеріалу NOMEX тм і двох круглих пластин з зносостійкої сталі AR400, розташованих по обох торцях підшипника. Така конструкція вузла запобігає потраплянню матеріалу всередину підшипника, збільшуючи термін його служби.

Гідронасоси і гідромотори

На асфальтоукладачі Roadtec встановлюються гідромотори та гідронасоси змінного обсягу, виробництва Sauer-Danfoss ™ серії 90. Насоси і гідромотори даної серії є найпотужнішими на даний момент в промисловості. Roadtec використовує серію 90 з тієї причини, що високопродуктивні насоси дозволяють працювати асфальтоукладачам на великих швидкостях і з великим тяговим зусиллям без нагріву гідравлічної трансмісії, а значить мають високі показники надійності і ресурсу.

Радіатори

Радіатор на асфальтоукладачах Roadtec розташований збоку укладача для забору чистого повітря, а не нагрітих парів з асфальту в бункері, як це іноді зустрічається у деяких укладачів. Радіатори, що встановлюються на укладачах, мають запас охолоджуючої здатності, що дозволяє працювати машині навіть в самих екстремальних температурних умовах. Чим менше нагрівання механізмів укладача, тим менше їх знос, і, отже, більше ресурс. На укладач з базовою шириною укладання 3,0 м, до яких відносяться моделі RP-190 і RP- 195, встановлюється паливний охолоджувач, що дозволяє ефективно використовувати двигун при великих експлуатаційних навантаженнях.

Шнеки

Вузол шнеків включає бічні опори, шнеки та їх гідравлічний привід. Висота і нахил шнеків регулюються гідравлічно, оптимізуючи процес подачі матеріалу під вигладжуючу плиту. Кількість матеріалу на шнеках контролюється ультразвуковими датчиками, передбаченими стандартною комплектацією. Ширина центральної опори шнеків, в якій розташовується ланцюговий привід шнеків, мінімізована для запобігання сегрегації в середній частині смуги асфальту.

Конвеєри-живильники

Конвеєри спроектовані з умови забезпечення тривалої експлуатації при максимальній продуктивності. На укладачах Roadtec дозування матеріалу на шнеки здійснюється не тільки за рахунок зміни швидкості живлячих конвеєрів, що працюють незалежно один від одного, але і гідравлічно керованих живлячих заслінок з ходом в 330 мм. Уздовж живлячих конвеєрів встановлені направляючі планки з зносостійкої стали.

Система пересування

Гусенична система Roadtec спроектована виходячи з умови рівномірного розподілу ваги укладача для максимального зчеплення гусениць з дорожнім полотном і забезпечення при цьому максимального тягового зусилля. Високе тягове зусилля і прекрасна прохідність укладача - результат великої опорної поверхні гусениць. Колісні укладачі Roadtec володіють великою маневреністю, відмінними ходовими якостями і високим тяговим зусиллям. На додаток до гідравлічного гальмування і стоянковим гальмах обидва приводних колеса оснащені дисковими гальмами, що забезпечують точний контроль в процесі укладання - це унікальна відмінність укладачів Roadtec.

Антісегрегаційні компоненти

Гідромотори конвеєрів розташовані над живлячими тунелями, що дозволяє розширити тунель конвеєра, а, отже, і збільшити ширину конвеєра. Матеріал, що транспортується по широким конвеєрам, розподіляється по шнеках більш рівномірно, уникаючи сегрегації.
Постачання кожного з шнеків незалежним приводом дозволило розташувати конвеєри на мінімальній відстані один від одного в порівнянні з конструкціями, в яких тяговий орган живлення конвеєрів (ланцюг) також приводить в обертання шнеки. Мінімізація простору між конвеєрами і незалежний привід шнеків, регульований по висоті, дозволили усунути проблему подачі суміші під центр плити, тобто значно зменшили сегрегацію. Використання суцільнометалевих бічних листів для створення стінок вздовж живлячих конвеєрів не тільки значно збільшує жорсткість рами, але також сприяє більш легкому проходженню асфальтобетонної суміші

Робоче місце

Система управління Comfort Drive розроблена для максимальної зручності і простоти в управлінні. Дві станції управління на лівій і правій стороні укладальника оснащені подвійними пультами.

Покращений огляд

Поворотні сидіння оператора з чотиристороннім регулюванням оснащені підлокітниками і можуть переміщатися убік. Таке розташування забезпечує оператору кращу видимість при виконанні робіт.

Панелі доступу

До областей технічного обслуговування забезпечений легкий доступ через численні панелі і люки, що допомагає підтримувати високий технічний стан укладальника. Панелі на моторному відсіку, розташовані зліва і праворуч забезпечують зручне обслуговування радіатора, гідронасосів і гідромоторів, фільтрів і інших елементів укладача.

Подвійні точки заправки

Розташування точок заправки по обидва боки укладача дозволяють Вам заправлятися по ходу роботи з будь-якого боку машини.

Централізоване розташування соленоїдних клапанів

Зручне розташування гідророзподільників з електромагнітним керуванням спрощують діагностичне тестування.
Офіційний представник Roadtec, Inc. в Україні: